fredag 19 december 2008

"Hemma"

Jaha då ligger man i soffan hemma i Ljungsbro, med Maria bredvid sig.Att ha Maria bredvid sig hör till vanligheterna, men däremot att befinna sig i Sverige är allt annat än vanligt.Och det är allt annat än kul...eller alltså,självklart helt underbart att få träffa familjen...Men det gör ont ont ont i hjärtat.Jag önskar att jag just nu befann mig på McGowans, dansande eller pratandes med Ryan, Karim, Adnan, Lisa, Victor, Gerard.....Ja ni fattar, grejen...Sitkonstigt att vara "hemma" och väldigt sorgligt.Jag ska redan börja kolla biljetter tillbaka..Nu har man ju någonstans att bo gratis :D
Lite bilder från sista dagarna:










2 kommentarer:

EmNi sa...

Välkommen hem gumman!!! Förstår att det känns jätte jobbigt för dej! Men jag tcker mycket mer om att ha dej här i Sverige. Nu måste vi verkligen ses jätte snart så du kan berätta allt om hela Londontrippen för mej :)
Kramar

M sa...

buhuhhhäää... hur ska jag klara mig alldeles ensam i stora skrämmande verkligheten??