tisdag 2 december 2008

Nedstämd

Idag har jag varit lite låg.Vaknade med en jäkla smärta i kroppen.Usch usch,kylan känns av rejält nu. Alltid när jag har extra ont så blir jag lite nedstämd.Vill få lite julkänsla men utan julstjärnor,adventljusstake,glögg och lussebullar är det svårt.Vi gör vårt bästa genom att tända ljus och kolla på julkalendern,men det är inte riktigt samma sak...

Grabbarna mittemot stannar en vecka till, sen har de fått varsitt rum ett par gator bort.Victor och jag umgås ju en del, och det är så himla roligt att ha en killkompis här att hänga med!Ett Andreas substitut :D
Synd att de inte bott här hela vistelsen,för vi har jäkligt kul ihop!

Skulle åka in till skolan idag för ett gruppmöte, men när jag kom bort till tunnelbanan stod tåget still.De visste inte när det skulle kunna gå, så det var bara att knalla hem igen.Klockan 18.15 hade de fått igång tågen igen, så det var tur att jag inte väntade!

Nu ska jag försöka pilla lite på en presentation jag ska ha på fredag.Ser inte fram emot det!!!

Inga kommentarer: