onsdag 10 december 2008

It's finally over!!

Idag har jag skrivit min första och enda tenta här i London.Skapligt nervös innan, men med lite tur kanske man fixar den.Kändes inte helt åt skogen, men det är svårt att veta hur mycket de frågar efter, och om man skrivit för mycket eller för lite..men men,nu är det över och jag behöver inte tänka på den mer.SKÖNT!!!
Nu sätter andra delen av allt skolarbete igång. Har tre essays/reports att skriva tills vi kommer hem, plus en presenation på fredag.Mycket mycket, men det känns ändå bra för man har avklarat en hel del av allt vi hade att göra den här terminen...

En vecka kvar drygt nu....VILL INTE!!!!

2 kommentarer:

Annie S sa...

JAG VILL att du ska komma hem iaf :) Förstår att du vill stanna...underbara London.

Elin sa...

Du är bäst Isabell :) Skönt att du snart är hemma så att jag får kramas med dig ;D PUSS