måndag 8 december 2008

Trött trött trött

I skolan och försöker plugga till den förbannade tentan på onsdag. Aldrig förr har jag försökt klara en tenta på ca två dagars plugg, och jag förstår inte riktigt hur det ska gå till....Lyckas inte pränta in någonting i huvudet, känns som jag bara sitter av tiden i skolan för att få åka hem och lägga hjärnan på hatthyllan och få vila.

Idag har jag iaf klarat av en presenation(som gick bra,helt otroligt!!) och två inlämnade rapporter.Skönt att kunna kryssa av lite på listan...Utan tentan hade jag känt mig ganska lugn, men just nu är mitt inre i uppror.Orkar inte!
Linda stackaren har blivit sjuk också.Tycker så himla synd om henne, för är det nåt man inte behöver i det här läget så är det att bli sjuk.Hoppas dundermedicinen hon köpte idag ger effekt så hon kan vara pigg och kry resten av veckan.

Just nu har Maria en presenation, samma som jag och Linda hade imorse, och när hon är färdig ska vi förhöra varandra lite, sen ska vi ta och röra oss hemåt.Helt mosig i huvudet.Måste vila lite, innan man får ta tag i resten av dagens plugg som måste utföras...suck...tur det inte varit såhär hela vår vistelse!!

2 kommentarer:

Annie S sa...

Stumpan då! Det kommer gå bra. Just nu känns det motigt och sen sitter du där på tentan och säger till dig själv "Vad skulle examinatorn svara på den här frågan?" och vips kommer svaren som ett rinnande vatten :)

Har Linda provat Beechams All-in-one som finns att köpa på Boots? Kalasbra mot allt!Jag och Hanna överlevde England tack vare dem...! :)
Nu ska jag ta efter dig och plugga lite ;)

Conny sa...

Kämpa på, tänk på bilarna..........